Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/09/2021.

Młodszy specjalista ds. planowania

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy specjalista ds. planowania
Katowice
NR REF.: 1152621

Stanowisko:
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy specjalista ds. planowania, dla naszego międzynarodowego klienta. 
 
Twoje obowiązki: 
Monitorowanie ryzyka towarów w magazynach oraz stanów magazynowych, rozwiązywanie nieprzewidzianych/nagłych sytuacji, nadzorowanie wysyłek oraz towarów, pełna odpowiedzialność nad procesem od początku do końca oraz dokumentowanie i optymalizowanie.

Wymagania:
Wymagane jest minimum roczne doświadczenie w obszarze logistyki/planowania, znajomość Angielskiego na poziomie B2, bardzo dobra znajomość Excela (tabele przestawne i wyszukiwanie w pionie) oraz zdolność do analitycznego myślenia.

Otrzymujesz: 
Podniesienie kwalifikacji w obszarze logistyki, szerokie możliwości rozwoju i awansu, bardzo dobre wynagrodzenie oraz na obecny moment pracę zdalną. 

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry