#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Alior Bank S.A.

Rzeszów, podkarpackie

Alior Bank S.A.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Alior Bank S.A.

Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
  • chętnie nabywasz nowe umiejętności,
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.

Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
  • znajomość języka angielskiego.

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.

To oferujemy

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
  • atrakcyjny system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
  • dodatkowe benefity:
  • karta sportowa MultiSport,
  • prywatna opieka medyczna i szeroki pakiet ubezpieczeń,
  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi