#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

Alior Bank S.A.

Rzeszów, podkarpackie

Alior Bank S.A.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

Alior Bank S.A.
Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli:
  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).

  Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę  o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
  • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
  • Dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi