Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/10/2020.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Żory, śląskie

GRUPA ATERIMA

Opis stanowiska pracy

Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • Obsługa klientów niemieckojęzycznych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie, kontakt telefoniczny i mailowy, reagowanie na bieżące potrzeby klientów,
  • Bieżący kontakt z klientem wewnętrznym (m.in. personelem opiekuńczym),
  • Budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
  • Organizacja procesu wymian opiekunów, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej,
  • Diagnoza sytuacji problemowych, szukanie rozwiązań i proponowanie ich klientom oraz opiekunom,
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie,
  • Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale.

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Znasz język niemiecki na poziomie minimum B2 (mile widziany poziom C1),
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta niemieckojęzycznego),
  • Dobrze radzisz sobie z prowadzeniem negocjacji oraz rozmowami z trudnymi klientami,
  • Jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy,
  • W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować,
  • Potrafisz pracować pod presją czasu,
  • Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania.

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • Atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami,
  • Codzienną pracę z językiem niemieckim,
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
  • Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
  • Pracę, która naprawdę ma sens,
  • Bycie częścią zespołu, który się szanuje, dobrze ze sobą współpracuje i spędza razem czas nawet po pracy,
  • Dodatkowe benefity (m.in. pakiet medyczny, karta MultiSport).

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia,... wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 24243.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry