Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (German)
Od: Cyclad Sp. z o.o.Miejsce pracy: Katowice/praca hybrydowa
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Obsługa klienta
Informacje o projekcie:
- Lokalizacja: Katowice / praca hybrydowa (1 dzień w tygodniu w biurze)
- Długość współpracy: długofalowa
- Budżet: 5500-6000 PLN brutto, w zależności od doświadczenia
Zakres zadań:
- Odpowiedzialność za bieżącą komunikację i obsługę klienta międzynarodowego w zakresie realizacji procesu collection m.in. monitorowanie spłat należności, opracowywanie planów ratalnych. Dążenie do elastycznego dostosowania procesu komunikacji do potrzeb klienta zewnętrznego. W dobrze znanych procesach proponuje podstawowe możliwe rozwiązania;
- Aktywna komunikacja z Klientem - terminowe wyjaśnianie zapytań, pism procesowych, rozpatrywanie reklamacji klientów, prowadzenie przejrzystej komunikacji w systemie. W trakcie komunikacji próbuje samodzielnie sprawdzać potrzeby i oczekiwania klienta;
- Dbałość zarówno o wysoką jakość obsługi klienta i odpowiednią korzyść biznesową dla Spółki;
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem wewnętrznym oraz zespołem poprzez spotkania, telekonferencje, szkolenia;
- Przygotowywanie kompletnej i odpowiedniej jakościowo dokumentacji procesowej (notatki systemowe, przygotowywane pisma, korespondencja e-mail, chat).
Wymagania:
- Język niemiecki min B2
- Znajomość MS Office
- Zaangażowanie, otwartość, uczciwość
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem
Oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe
- Pakiet kafeteryjny
- Kursy językowe
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Spotkania integracyjne
- Program rekomendacji pracowników
- Inicjatywy dobroczynne
- Paczki świąteczne
- Biblioteka