Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Młodszy Specjalista ds. HR z j. niemieckim

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista ds. HR z j. niemieckim
Wroclaw
NR REF.: 1149063

Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży medycznej poszukujemy kandydata na stanowisko Junior HR Specialist with German.

W nowej roli będziesz pierwszym punktem kontaktowym oraz ekspertem w zakresie tematów i zadań związanych z HR dla całego regionu EMEA. Do twoich obowiązków należeć będzie przyjmowanie, rejestrowanie oraz odpowiadanie na zapytania drogą mailową/telefoniczną dla pracowników wewnętrznych firmy oraz biznesowa obsługa klienta w języku niemieckim oraz angielskim. Dodatkowo, będziesz rozwiązywał problemy o podstawowym lub umiarkowanym stopniu złożoności, wspierał pracowników w codziennym użytkowaniu narzędzi, portali, intranetu i standardowych procesach realizowanych w Workday i związanych z cyklem życia pracownika.

Idealny kandydat to osoba posiadająca doświadczenie w obszarze HR na rynek niemiecki (tj. zakresu płac, administracji, Contact Center lub innych pokrewnych) jak również osoby bez doświadczenia w dziale HR. Poszukujemy kandydatów kontaktowych, posiadających odporność na stres i dobrą organizację czasu pracy, gotowych na pracę z telefonem. Cenione jest nastawienie na klienta, proaktywne działanie oraz umiejętności priorytetyzacji obowiązków. Wymagana jest znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym oraz angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy zatrudnienie od zaraz. Ponadto, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet benefitów, pracę w trybie home office, możliwość poznania środowiska biznesowego od środka i szybkiego rozwoju pod okiem doświadczonego Team Leadera oraz innych członków zespołu.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry