Numer oferty: StPr/25/1265
- Czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem floty,
- Monitorowanie i aktualizacja danych, dotyczących pojazdów,
- Ewidencjonowanie i weryfikowanie dokumentacji,
- Czynności administracyjne związane z pojazdami,
- Zarządzanie dokumentacją flotową, w tym polisami ubezpieczeniowymi i rejestracjami,
- Analizowanie umów leasingowych,
- Współpraca z agentami leasingowymi, ubezpieczeniowymi i opiekunami klienta,
- Tworzenie, organizacja i archiwizacja dokumentów biurowych i projektowych,
- Wsparcie w przygotowywaniu raportów i prezentacji,
- Koordynacja zamówień i kontakt z podwykonawcami,
- Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów w firmie
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rekrutacja@rbsmedia.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.