Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1019
Obowiązki:
Wykonywanie czynności związanych z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków, wykonywaniem wypisów z rejestru gruntów oraz wyrysów z mapy ewidencyjnej, wykonywaniem czynności związanych z tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem baz danych oraz obsługą klientów Wydziału w zakresie realizowanych w Wydziale spraw.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja
Pozostałe wymagania:
- 1.Wymagania wobec kandydata :Wymagania obligatoryjne (spełnienie warunków formalnych udziału w postępowaniu konkursowym): posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią,wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk geodezyjnych w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków, Rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość zasad prowadzenia postępowań według Kodeksu postępowania administracyjnego, fachowa wiedza z zakresu geodezji, umiejętność obsługi pakietu MS Office.Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ) : doświadczenie zawodowe w administracji geodezyjnej, skrupulatność, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Miejsce pracy: Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: wzory "dokumentów aplikacyjnych" dostępne pod linkiem: https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/08/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja