Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0938


Obowiązki:

Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się i nie stosuje przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustaw. Opracowanie rocznego planu zamówień publicznych udzielanych przez Starostwo oraz prowadzenie na podstawie ewidencji postępowań i rejestru umów. Udzielanie odpowiedzi na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej dla Wydziału Strategii i Rozwoju.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania wobec kandydata: Wymagania niezbędne ( formalne ): Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, umiejętność obsługi pakietu MS Office.Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ): preferowane wykształcenie prawnicze, co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań zamówień publicznych, biegła znajomość systemów informatycznych związanych z zamówieniami publicznymi, umiejętność sporządzenia dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w dowolnym trybie, znajomość zasad kontroli zarządczej, odporność na stres, działanie pod presją czasu, dyspozycyjność, sumienność i obowiązkowość, wysoka kultura osobista.


Miejsce pracy: Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: wzory "dokumentów aplikacyjnych" dostępne pod linkiem: https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi