Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0938
Obowiązki:
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się i nie stosuje przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustaw. Opracowanie rocznego planu zamówień publicznych udzielanych przez Starostwo oraz prowadzenie na podstawie ewidencji postępowań i rejestru umów. Udzielanie odpowiedzi na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej dla Wydziału Strategii i Rozwoju.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania wobec kandydata: Wymagania niezbędne ( formalne ): Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, umiejętność obsługi pakietu MS Office.Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ): preferowane wykształcenie prawnicze, co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań zamówień publicznych, biegła znajomość systemów informatycznych związanych z zamówieniami publicznymi, umiejętność sporządzenia dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w dowolnym trybie, znajomość zasad kontroli zarządczej, odporność na stres, działanie pod presją czasu, dyspozycyjność, sumienność i obowiązkowość, wysoka kultura osobista.
Miejsce pracy: Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: wzory "dokumentów aplikacyjnych" dostępne pod linkiem: https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja