Numer oferty: StPr/25/1090
1) Regulowanie stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa poprzez odszukiwanie i kompletowanie odpowiedniej dokumentacji, badanie ksiąg wieczystych, zlecanie wykonywania map i podziałów nieruchomości oraz składanie wniosków wieczystoksięgowych. 2) Podejmowanie działań w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, w szczególności poprzez: a) nabywanie własności nieruchomości, b) darowizny na cele publiczne, c) zamiany nieruchomości, d) obciążanie ograniczonymi prawami rzeczowymi, e) sprzedaż w drodze przetargu i w trybie bezprzetargowym, f) oddawanie w trwały zarząd i jego wygaszanie, g) dzierżawę i najem nieruchomości Skarbu Państwa. 3) Prowadzenie postępowań w sprawie windykacji należności Skarbu Państwa. 4) Prowadzenie postępowań z zakresu wywłaszczania nieruchomości na cele publiczne. 5) Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości. 6) Przygotowywanie projektów decyzji w sprawie ustalenia dodatkowych opłat w przypadku nie zagospodarowania nieruchomości w terminie. 7) Udzielanie bonifikat od ceny oraz żądania jej zwrotu. 8) Składanie wniosków o podział nieruchomości Skarbu Państwa. 9) Opiniowanie podziałów nieruchomości wykonywanych z urzędu. 10) Prowadzenie spraw związanych z wyrażaniem zgody na zrzeczenie się nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa. 11) Prowadzenie spraw związanych z wyrażaniem zgody na wejście w teren nieruchomości Skarbu Państwa. 12) Prowadzenie spraw związanych z wyrażaniem zgody na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w nieruchomości Skarbu Państwa. 13) Prowadzenie spraw związanych z ograniczeniem sposobu korzystania z nieruchomości w trybie art. 124 i 124a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami. 14) Prowadzenie spraw związanych z przekazaniem gruntów przeznaczonych w miejscowych planach pod pracownicze ogrody działkowe - Ustawa o pracowniczych ogrodach działkowych. 15) Przygotowywanie projektów decyzji ustalających, które nieruchomości stanowią wspólnotę gruntową lub mienie gromadzkie oraz ustalanie wykazu osób uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej. 16) Przygotowywanie decyzji o odszkodowaniu i wypłata za nieruchomości zajęte pod drogi krajowe i wojewódzkie na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. 17) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na wycinkę drzew znajdujących się na gruntach stanowiących własność Skarbu Państwa. 18) Regulowanie stanów prawnych nieruchomości w Gminie Kleszczów poprzez: a) składanie wniosków w sądzie w wydziale ksiąg wieczystych, b) prowadzenie postępowań w zakresie zasiedzenia nieruchomości, c) gromadzenie i analizę dokumentów niezbędnych do regulacji stanów prawnych, d) komunalizacja nieruchomości z urzędu i na wniosek.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór nr 9 / 2025 na stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa w Wydziale Skarbu i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Bełchatowie" w terminie do dnia 21.10.2025 r. do godziny 1530 (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP) osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19 lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Starostwa).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.