#

MŁODSZY REFERENT DS. ADMINISTROWANIA ŚWIETLICAMI WIEJSKIMI

URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH

Pyrzyce, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0364


Obowiązki:

1. W zakresie pozyskiwania środków finansowych: a)Pozyskiwanie funduszy na zadania realizowane przez Gminę na terenie sołectw, b)Pozyskiwanie sponsorów dla imprez promujących gminę, których organizatorem jest Burmistrz.
2. W zakresie świetlic wiejskich:
a) Zapewnienie zaopatrzenia sal i świetlic w niezbędne środki czystości, opał, energię itp. w tym celu zawieranie umów na ich dostawę i inne usługi. Prowadzenie rejestru i opisywanie faktur, wezwań i wszelkiej dokumentacji z tym związanej;
b) Zapewnienie remontów, bieżących napraw i konserwacji,
c) Opisywanie faktur, prowadzenie ksiąg środków trwałych,
d) Prowadzenie książek obiektów budowlanych,
e) Nadzór nad trwałością projektu.
3. W zakresie Sołectw:
a) Kontakt z sołtysami, załatwienie spraw sołeckich.
b) Opracowanie i aktualizcja



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • rzetelność, dokładność, sumienność
  • dyspozycyjność
  • odporność na stres
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. :a) Obywatelstwo Polskieb) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Nieposzlakowana opinia.3. Minimum wykształcenie średnie.WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku:1 Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Pracy, Instrukcji Kancelaryjnej oraz Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Pyrzycach.2 Predyspozycje osobowościowe: rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, kreatywność i inicjatywa, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dokładność, samodzielność, odporność na stres oraz na pracę pod presją czasu, skrupulatność, dyspozycyjność .3 Mile widziane wykształcenie wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na danym stanowisku.4 Prawo jazdy kat. B.


Miejsce pracy: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty.1. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.2. Życiorys (CV).3. List motywacyjny.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe. 6. Należy złożyć oświadczenie stwierdzające, że:1)Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i nie był skazany za umyślne przestępstwo skarbowe.2)Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych.3)Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pkt 1), zawierający oświadczenia, o których mowa w pkt 6, należy pobrać ze strony internetowej BIP w zakładce praca w Urzędzie. Każdy dokument powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata. Kopie dokumentów złożonych w toku rekrutacji muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (np. zgodne z posiadanym oryginałem). Informacje dla kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej za pośrednictwem poczty polskiej lub w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach w Punkcie Informacyjnym mieszczącym się na parterze budynku Ratusza oraz w formie elektronicznej (dokumenty potwierdzone podpisem kwalifikowanym) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.09.2025 r. do godz. 15:00.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i opatrzyć dopiskiem: Zarządzenie Nr 349/2025 Burmistrza Pyrzyc z dnia 11.09. 2025 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze Młodszego referenta ds. administrowania Świetlicami Wiejskimi w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Pyrzycach .Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do dnia 03.10.2025 r.Dodatkowe informacje udzielane są telefonicznie po nr. 913******. lub https://bip.pyrzyce.um.gov.pl/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi