Młodszy koordynator ds. organizacji projektów
Wrocław Młodszy koordynator ds. organizacji projektów
Wrocław
NR REF.: 1118044
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – z sektora bankowego – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Młodszego koordynatora ds. organizacji projektów
Forma współpracy: B2B lub umowa zlecenie (studenci zaoczni)
Stawka B2B: do 240 zł/MD nett + VAT
Stawka umowa zlecenie: do 5 000 zł brutto
Obowiązki:
Wsparcie Menadżerów Zleceń IT w planowaniu, wykonywaniu oraz monitorowaniu realizacji zleceń (małych projektów) w obszarach:
1.Zarządzania małymi zmianami
- Analiza zgłoszeń w wewnętrznym systemie (JIRA) oraz dbanie o spójność informacji
- Planowanie zmian we współpracy z dostawcami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Pilotowanie wdrażania zmian
2. Zarządzania komunikacją
- przygotowywanie zleconych raportów, prezentacji, list oraz ich dystrybucja
- organizacja i przygotowanie spotkań z liniami biznesowymi
3. Zarządzania budżetem
- procesowanie zamówień, zarządzanie fakturami, prowadzeniu budżetu
4. Zarządzania ryzykiem
- udział w identyfikacji, monitorowaniu i kontroli ryzyka w obszarze zleceń
Wymagania:
Oferujemy:
Wrocław
NR REF.: 1118044
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – z sektora bankowego – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Młodszego koordynatora ds. organizacji projektów
Forma współpracy: B2B lub umowa zlecenie (studenci zaoczni)
Stawka B2B: do 240 zł/MD nett + VAT
Stawka umowa zlecenie: do 5 000 zł brutto
Obowiązki:
Wsparcie Menadżerów Zleceń IT w planowaniu, wykonywaniu oraz monitorowaniu realizacji zleceń (małych projektów) w obszarach:
1.Zarządzania małymi zmianami
- Analiza zgłoszeń w wewnętrznym systemie (JIRA) oraz dbanie o spójność informacji
- Planowanie zmian we współpracy z dostawcami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Pilotowanie wdrażania zmian
2. Zarządzania komunikacją
- przygotowywanie zleconych raportów, prezentacji, list oraz ich dystrybucja
- organizacja i przygotowanie spotkań z liniami biznesowymi
3. Zarządzania budżetem
- procesowanie zamówień, zarządzanie fakturami, prowadzeniu budżetu
4. Zarządzania ryzykiem
- udział w identyfikacji, monitorowaniu i kontroli ryzyka w obszarze zleceń
Wymagania:
- Dobra znajomość Microsoft Office w szczególności Excel i Power Point, Access
- Precyzyjność, sumienność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Samodzielność w wykonywaniu zadań, zdolności analityczne, pomysłowość
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie Upper Intermediate
- Wysokie zdolności interpersonalne oraz organizacyjne
- Zdolność do pracy zarówno w zespole jak i indywidualnie
- Zainteresowania w obszarze zarządzania projektami (mile widziana znajomość PRINCE2 lub PMI)
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę zlecenie
- Rozwój w obszarze zarządzania projektami i zleceniami
- Możliwość kreowania i wdrażania własnych inicjatyw usprawniających pracę oraz organizację
- Pracę w zgranym i pozytywnym zespole
- Wsparcie merytoryczne
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.