
Zadania/ Obowiązki:
- Sporządzanie zapytań ofertowych do narzędziowni zewnętrznych oraz nadzór nad realizacją zlecenia
- Planowanie, monitorowanie i dokonywanie zakupów części zamiennych, środków chemicznych, narzędzi warsztatowych
- Przygotowywanie analiz, statystyk oraz wyciąganie wniosków wraz z wizualizacją wyników
- Realizacja prac administracyjno-biurowych zleconych przez przełożonego
Firma Oferuje:
- Pracę na podstawie umowy o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku, na 1 zmianę
- Prywatna opieka medyczna
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Bezpieczeństwo pracy oparte o najwyższe standardy BHP
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie zajęć spotrowych
- Dofinansowanie wypoczynku
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Paczki świąteczne
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie/ wyższe, mile widziane o profilu technicznym
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz komunikatywność
- Sumienność, skrupulatność i odpowiedzialność w powierzanych zadaniach
