Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/0680
Obowiązki:
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego oraz innych podlegających kontroli podmiotach zgodnie z upoważnieniem i ramowym zakresem kontroli,
- dokonywanie w sposób obiektywny ustaleń kontroli oraz rzetelne jej dokumentowanie,
- sporządzanie protokołów kontroli oraz innych dokumentów w postaci sprawozdań, notatek, zestawień,
- przygotowywanie projektów wystąpień pokontrolnych na podstawie materiałów pokontrolnych,
- sporządzanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych wraz z załącznikami oraz projektów zawiadomień do innych organów, - dokonywanie oceny odpowiedzi na wystąpienie pokontrolne,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski w zakresie przeprowadzonej kontroli.
Czynności kontrolne wykonywane są w terenie na obszarze województwa świętokrzyskiego (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 lipca 2004 r. w sprawie siedzib i zasięgu terytorialnego regionalnych izb obrachunkowych oraz szczegółowej organizacji izb, liczby członków kolegium i trybu postępowania (Dz. U. z 2004 r. Nr 167, poz.1747).
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie oraz ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wykształcenie i doświadczenie zawodowe na stanowisku Młodszego Inspektora Kontroli: wykształcenie średnie oraz co najmniej 2 - letni staż pracy, wykształcenie wyższe - brak wymagań dotyczących stażu pracy, wykształcenie i doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora Kontroli: wykształcenie średnie oraz co najmniej 6 - letni staż pracy, wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 - letni staż pracy, tylko dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.: niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2023 r. poz.1195), ani niebycie ich współpracownikiem, osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego na podstawie art. 7 w związku z art. 4 pkt 10b i art. 8 pkt 9a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342 z późn. zm.), osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie majątkowe według stanu na dzień objęcia stanowiska według wzoru określonego w Rozporządzeniu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie określenia wzorów formularzy oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej i o stanie majątkowym (Dz.U. z 2020 r., poz. 1825).Wymagania preferowane: znajomość zagadnień z zakresu działania regionalnych izb obrachunkowych, finansów publicznych, zamówień publicznych, podatków i opłat lokalnych, rachunkowości, sprawozdawczości, gospodarki nieruchomościami, postepowania administracyjnego, wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, umiejętność korzystania z przepisów prawa, umiejętność szybkiego uczenia się oraz gotowości do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty i oświadczenia: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, oświadczenia kandydata stanowiące załącznik do ogłoszenia.Kopie innych dokumentów i oświadczeń: kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych umiejętności i kwalifikacji.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w RIO w Kielcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja o naborze. Elementem rozmowy będzie sprawdzenie wiedzy kandydata z obszaru regionalnych izb obrachunkowych, finansów publicznych i funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.ogłoszenie wraz z wymaganymi załącznikami znajduje się na stronie Regionalnej Izby Obrachunkowej.Oferty należy składać zgodnie z wymaganymi dokumentami stanowiące załącznik do ogłoszenia.https://bip.kielce.rio.gov.pl/Artykul-Nabor-na-stanowisko-mlodszego-inspekto ra-kontroliinspektora-kontroli-w-Wydziale-Kontroli-Gospodarki-Finansowej,4324.html
Miejsce pracy: Targowa 18, 25-520 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 6
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/03/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja