#

MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI DO INSPEKTORA KONTROLI

Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1827


Obowiązki:

Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie kontroli gospodarki finansowej zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli i tematyką kontroli, sporządzanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz projektów zawiadomień do właściwych organów, a także wymaganych sprawozdań z kontroli.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: kierunki ekonomiczne, prawnicze i administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania konieczne do podjęcia pracy na wymienionym stanowisku:Obywatelstwo polskie,Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,Wykształcenie wyższe, preferowane są kierunki ekonomiczne, prawnicze i administracyjne,Posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz wyrażenie zgody na prowadzenie samochodu służbowego.Praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel),Wymagania pożądane:Znajomość podstawowych przepisów prawa w zakresie działalności regionalnych izb obrachunkowych, funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych oraz podstaw rachunkowości,Posiadanie następujących cech: zdolności analityczne, konsekwencja w realizowaniu zadań, chęć rozwoju zawodowego, komunikatywność, dyskrecja, dobra organizacja pracy, terminowość, punktualność, wytrwałość.Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,Mile widziani również absolwenci lat 2024 i 2025


Miejsce pracy: Oleska 19a, 45-052 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane przez pracodawcę w trakcie rekrutacji: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, list motywacyjny oraz CV ze szczegółowym przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej, kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy i o wyrażeniu zgody na prowadzenie samochodu służbowego,Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Izby w Opolu, ul. Oleska 19 A, III piętro, przesłać pocztą na wskazany adres lub przesłać elektronicznie na adres: rio@rio.opole.pl w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia (tj. do 24 października 2025 r.). Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu. Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy od daty składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone.W związku z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że Administratorem danych osobowych zawartych w Pani/Pana dokumentach aplikacyjnych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu reprezentowana przez Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z siedzibą: ul. Oleska 19 A, 45-052 Opole.1. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@rio.opole.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji oraz podjęcia działań przed nawiązaniem stosunku pracy.3. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.4. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania.5. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.6. Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości na adres Administratora.7. Dane kandydatów będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.8. Planowany termin usunięcia danych nie dłużej niż 3 miesiące od momentu zakończenia rekrutacji.9. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej.11. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi