Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/1515


Obowiązki:

Miejsce wykonywania pracy:
Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej
(ul. Św. Trójcy 35, 85-224 Bydgoszczy),
Zespół Zamiejscowy w Toruniu (ul. Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń),
Uwaga: w tym przede wszystkim prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego
w odległości do ok. 90 km od siedziby Izby lub siedziby Zespołu Zamiejscowego.
Zakres zadań na stanowisku:
a)przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;
b)przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych
z budżetu jednostek samorządu terytorialnego;
c)kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych
ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;
d)przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo, administracja lub ekonomia

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:a)obywatelstwo polskie; b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;d)wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia),7) Wymagania dodatkowe:a)wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków; b)doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego;c)znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych; d)posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność; e)prawo jazdy kat. B; f)znajomość pisania algorytmów umożliwiających analizę danych w językach skryptowych (np. Excel, ACL);


Miejsce pracy: Św. Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Oferta kandydata musi zawierać: list motywacyjny, CV zawierające informacje o posiadanym wykształceniu oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: wkgf@bydgoszcz.rio.gov.pl lub przesyłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy, 85-224 Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 35 (dotyczy zarówno pracy w siedzibie Izby w Bydgoszczy, jak i również ofert pracy w Zespole Zamiejscowym w Toruniu i w Zespole Zamiejscowym we Włocławku) - w terminie do dnia: 20 sierpnia 2021 r.b) oferty doręczone do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy - po upływie terminu o którym mowa w pkt 9 - nie będą rozpatrywane; kandydaci spełniający warunki formalne zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja dotycząca naboru. Izba zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną osób wybranych na podstawie otrzymanych ofert.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi