Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0376


Obowiązki:

1.Świadczenie pomocy z zakresu pośrednictwa pracy oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy, w tym informowanie o możliwości skorzystania z pomocy w ramach poradnictwa zawodowego.
2.Przeprowadzanie rozmów z bezrobotnymi lub poszukującymi pracy w celu ustalenia ich sytuacji
i potrzeb w zakresie możliwości wejścia lub powrotu na rynek pracy.
3.Przygotowywanie IPD i monitorowanie jego realizacji.
4.Promocja usług oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim.
5.Udzielanie informacji bezrobotnym oraz poszukującym pracy o przysługujących im prawach
i obowiązkach.
6.Utrzymywanie stałego kontaktu z bezrobotnymi oraz poszukującymi pracy.
7.Przyjmowanie i upowszechnianie ofert pracy oraz przekazywanie ich do internetowej bazy ofert pracy e praca.
8.Dobieranie kandydatów do ofert pracy.
9.Prowadzenie w formie elektronicznej oraz dokumentowanie w kartach rejestracyjnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy czynności, zdarzeń i informacji dotyczących procesu aktywizacji zawodowej.
10.Utrzymywanie kontaktu z pracodawcami oraz pomoc pracodawcom przy wprowadzaniu ofert pracy do internetowej bazy ofert pracy e-praca.
11.Organizowanie giełd pracy oraz targów pracy.
12.Współpraca pomiędzy poszczególnymi stanowiskami pracy w urzędzie pracy, w tym wymiana informacji niezbędnych do realizacji powierzonych zadań.
13.Przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych oraz zaświadczeń w zakresie wykonywanych zadań.
14.Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania:

  • - posiadanie obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- kandydatem nie może być osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- nieposzlakowana opinia;- wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz co najmniej 6 miesięcy stażu pracy lub wykształcenie wyższe;- znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia;- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego; - znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych; - umiejętność obsługi komputera, w tym programów: Microsoft Office (Word, Excel). Wymagania dodatkowe- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów;- dokładność, sumienność, dyspozycyjność;- umiejętność dobrej organizacji czasu pracy;- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności organizacyjne;- samodzielność i odpowiedzialność przy wykonywaniu powierzonych zadań;- gotowość do stałego podnoszenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych.


Miejsce pracy: Topolowa 5, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi