Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/08/2019.

Młodsza/-y Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta

Nowy Sącz ( w pobliżu: Piwniczna Zdrój, Krynica Zdrój, Gorlice, Limanowa, Chełmiec, Stary Sącz), małopolskie

PayTel S.A.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pacę w systemie dwu lub trzyzmianowym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus motywujący system premiowy
  • Bogaty koszyk benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie
  • Możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych w międzynarodowym środowisku
  • Szereg szkoleń wprowadzających w zadania
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy (jesteśmy młodym, wesołym zespołem, który chętnie dzieli się doświadczeniem i wiedzą)
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w najbardziej rozwojowej branży na rynku pracy- Fintech

Zakres obowiązków i opis stanowiska:

  • Wsparcie w procesie uruchamiania współpracy z Klientem ( m.in.: weryfikacja kompletności dokumentów, aktualizacja danych w bazie, archiwizacja i segregowanie dokumentów)
  • Obsługa rozmów telefonicznych przychodzących o charakterze informacyjnym
  • Rejestracja w bazie codziennych zgłoszeń od Klientów oraz ich obsługa
  • Udzielanie pomocy technicznej w zakresie obsługi terminali płatniczych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

Jesteś idealnym Kandydatem/idealną Kandydatką, jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie minimum średnie (mile widziani również studenci dzienni i zaoczni). Nasz zespół pracuje w systemie dwu/trzy-zmianowym – staramy się dopasować godziny pracy do Twoich zajęć poza pracą
  • Potrafisz organizować pracę własną i określasz priorytety
  • Cechuje Cię komunikatywność, odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
  • Posługujesz się MS Office
  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym

Prezentacja firmy

PayTel jest spółką teleinformatyczną powstałą w 2003 roku świadczącą specjalistyczne... usługi elektroniczne i finansowe.

Zajmujemy wysoką pozycję na rynku płatności elektronicznych: obsługi płatności masowych oraz sprzedaży produktów i usług elektronicznych, w tym usług przedpłacanych telefonii GSM i VoIP, pobierania opłat za rachunki i przetwarzania elektronicznych transakcji płatniczych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
do góry