#

Menedżer Sprzedaży - Przedstawiciel Handlowy (rynek polski)

Sedulus Sp. z o.o.

Austria, zagranica

Sedulus Sp. z o.o.
Sedulus Sp. z.o.o. to wykwalifikowana firma działająca na rynku HR. Zajmujemy się kompleksową rekrutacją i selekcją. Podczas prowadzenia działalności zdobyliśmy uznanie naszych klientów, dzięki umiejętności dostarczania najlepszych rozwiązań na wszystkich szczeblach organizacyjnych. Dzięki codziennej współpracy z klientami udało nam się poznać wymagania, a także oczekiwania naszych partnerów. Nasza praca w szybkim tempie optymalizuje dobór pracowników, co zapewnia firmie długofalowy sukces na rynkach międzynarodowych. Jeszcze przed jej założeniem, udało nam się zrealizować szereg celów, które tworzą misję, jaką postawiliśmy przed sobą.

Dla naszego klienta poszukujemy pracowników na stanowisko:

Menedżer Sprzedaży - Przedstawiciel Handlowy (rynek polski)

Miejsce pracy: Austria
Sedulus Sp. z o.o.

Opis stanowiska

  • Pozyskiwanie klientów i dystrybutorów w branży kontenerowej
  • Organizacja spotkań i podróże na terenie Polski,praca biurowa na terenie Austrii (50% czasu pracy w Polsce, 50 % w Austrii)
  • Budowanie i rozwój sieci klientów
  • Prezentacja produktów, negocjacje umów i cen
  • Doradztwo i opracowywanie mobilnych rozwiązań
  • Analiza rynku i wykorzystanie potencjału
  • Współpraca z wewnętrznymi działami
  • Udział w szkoleniach produktowych

Wymagania stanowiska

  • Wykształcenie techniczne lub ekonomiczne oraz podstawowa wiedza techniczna
  • Doświadczenie w sprzedaży lub dystrybucji 
  • Znajomość języka polskiego (min. C1) i niemieckiego (min. B2), znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Gotowość do czestych podróży sluzbowych oraz prawo jazdy kat. B (50% pracy na terenie Polski i 50 % pracy na terenie Austrii)
  • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania współpracy

Oferujemy

  • Zróżnicowane i odpowiedzialne zadania (nie tylko przy biurku)
  • Austriacką umowę o pracę 
  • 13. i 14. pensję
  • Indywidualnie dostosowany program szkoleniowy oraz liczne możliwości rozwoju zawodowego i osobistego
  • Awans wewnętrzny – stanowiska kierownicze obejmowane przez pracowników z firmy
  • Stabilność zatrudnienia dzięki solidnej kondycji finansowej i odporności na kryzysy
  • Nowoczesne i pełne szacunku środowisko pracy z możliwością pracy zdalnej i elastycznym czasem pracy
  • Bogaty pakiet benefitów socjalnych (restauracja dla pracowników/bony obiadowe, firmowy pub/lounge, darmowe parkingi, szeroka oferta sportowa, liczne wydarzenia dla pracowników, kursy językowe)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Skontaktujemy się telefonicznie wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów:
660-362-547, 608-554-697

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi