Menedżer ds. Klienta Korporacyjnego
    
    Jeśli jesteś osobą, która:
Oferujemy:
    
    - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów Korporacyjnych
 - ma wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne)
 - bardzo dobrze zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw
 - jest zorganizowana i potrafi pracować według priorytetów
 - ma wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (w tym umiejętność perswazji i negocjacji)
 - swobodnie nawiązuje kontakty biznesowe
 - rozumie realia swoich klientów i potrafi dostosowywać ofertę do ich potrzeb
 - jest nastawiona na realizację celów oraz pracę zespołową
 - posiada motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy
 
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze dużych przedsiębiorstw (powyżej 40 mln obrotu rocznie)
 - realizacji zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży Departamentu
 - przygotowywaniu aplikacji kredytowych i ich prezentowaniu na komitetach kredytowych
 - koordynowaniu bieżącej współpracy pomiędzy klientami własnego portfela, a pracownikami innych obszarów działalności Banku
 - współpracy z ekspertami innych jednostek bankowych, w tym z obszaru ryzyka
 - dbałości o najwyższe standardy obsługi klienta
 
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 - realne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansów
 - atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji
 - profesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje
 - dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
 
    Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.