#

Menedżer ds. jakości obsługi i aktywacji klienta

Alior Bank S.A.

Warszawa, Katowice, Albania, zagranica

Alior Bank S.A.

Menedżer ds. jakości obsługi i aktywacji klienta

Alior Bank S.A.

Jeżeli jesteś osobą, która:

  • posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
  • charakteryzuje się wysoko rozwiniętymi kompetencjami menadżerskimi,
  • pracowała w sprzedaży (sprzedaż telefoniczna dodatkowy atut),
  • ma doświadczenie w bankowości (znajomość produktów bankowości klienta biznesowego będzie dodatkowym atutem),
  • zna obszar mikro firm, form prawnych, dokumentów finansowych, sytuacji rynkowej,
  • posiada wyższe wykształcenie.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • budowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego, dbającego o relacje z klientami biznesowymi,
  • zarządzaniu zespołem bankierów, który odpowiada za sprzedaż produktów depozytowych przez telefon oraz obsługę zdalną klientów od strony depozytowej,
  • realizowaniu celów biznesowych (ilościowych i jakościowych),
  • rozwijaniu umiejętności bankierów,
  • aktywnym udziale i wsparciu bankierów w procesie sprzedaży,
  • dbanie o jakość rozmów podległego zespołu,
  • aktywny udział w współtworzeniu kampanii CRM od strony aktywacji klienta.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (w wypadku zastępstwa) zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
  • ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet,
  • obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi