
Menedżer ds. jakości obsługi i aktywacji klienta

Jeżeli jesteś osobą, która:
- posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
- charakteryzuje się wysoko rozwiniętymi kompetencjami menadżerskimi,
- pracowała w sprzedaży (sprzedaż telefoniczna dodatkowy atut),
- ma doświadczenie w bankowości (znajomość produktów bankowości klienta biznesowego będzie dodatkowym atutem),
- zna obszar mikro firm, form prawnych, dokumentów finansowych, sytuacji rynkowej,
- posiada wyższe wykształcenie.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- budowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego, dbającego o relacje z klientami biznesowymi,
- zarządzaniu zespołem bankierów, który odpowiada za sprzedaż produktów depozytowych przez telefon oraz obsługę zdalną klientów od strony depozytowej,
- realizowaniu celów biznesowych (ilościowych i jakościowych),
- rozwijaniu umiejętności bankierów,
- aktywnym udziale i wsparciu bankierów w procesie sprzedaży,
- dbanie o jakość rozmów podległego zespołu,
- aktywny udział w współtworzeniu kampanii CRM od strony aktywacji klienta.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (w wypadku zastępstwa) zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
- ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
