Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.
Menedżer ds. BHP i ochrony środowiska
Miejsce pracy: CieszynZadania:
- Analiza i nadzór nad stanem Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Ochrony Środowiska i Ochrony osób i Mienia oraz P. Poż. na podległym obszarze.
- Koordynacja działań mających na celu nieustanne doskonalenie systemu zarządzania BHP i Ochrony Środowiska, a także zmniejszanie negatywnego oddziaływania zużytych materiałów i energii na środowisko.
- Promowanie i egzekwowanie wymagań Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną pracy oraz Ochroną Środowiska wg. standardów korporacyjnych.
- Budowanie warunków współpracy i wymiany doświadczeń w regionie EMEA, poprzez udział w regionalnym zespole multidyscyplinarnym: opracowywanie strategii dotyczącej redukcji wypadków, prowadzenie szkoleń i warsztatów w wyznaczonych lokalizacjach, praca nad poprawą wskaźników BHP w korporacji.
- Współpraca na poziomie regionu EMEA w zakresie realizacji zadań z obszaru: bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zintegrowanego systemu zarządzania.
- Budowanie świadomości bezpieczeństwa pracy wśród pracowników oraz przeglądy bezpieczeństwa, inspekcje i audyty w jednostkach organizacyjnych.
- Nadzór nad procesem ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz innych zdarzeń nadzwyczajnych jak pożary, wybuchy, skażenia środowiska itp. Wdrożenie odpowiedniego planu działań naprawczych.
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników, zapewnienie efektywnej komunikacji, motywowanie i rozwój kompetencji pracowników.
- Współpraca z lokalnymi władzami i urzędami, koordynacja współpracy z jednostkami i firmami zewnętrznymi.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży chemicznej).
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Znajomość prawa pracy i przepisów dotyczących BHP oraz znajomość przepisów ochrony środowiska poparta doświadczeniem.
- Praktyczna wiedza z zakresu procesów, procedur i narzędzi BHP.
- Umiejętność inicjowania i wdrażania zmian.
- Otwartość, analityczne myślenie i łatwość rozwiązywania problemów.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Dobra organizacja pracy i zorientowanie na biznes.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: