Opis stanowiska pracy
Marketplace Manager (Amazon)
Poznań
NR REF.: 1177237
Dla naszego Klienta, globalnego producenta i dystrybutora z branży dziecięcej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Marketplace Manager (Amazon).
Zakres obowiązków:
- Rozwijanie solidnych i trwałych relacji handlowych z Amazon
- Odpowiedzialność za cele sprzedażowe oraz marżowe (Vendor Central, Sellercentral)
- Analiza podjętych działań sprzedażowo- marketingowych,
- Aktywne wspieranie sprzedaży Amazon, szukanie rozwiązań sprzedażowych z wykorzystaniem narzędzi Amazon
- Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż B2B na platformie Amazon w Europie
- Analizowanie rynku zamówień w celu wzmocnienia pozycji marki na platformie Amazon
- Przygotowywanie prognoz sprzedaży według krajów i produktów
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży na platformie Amazon (Vendor Central) na rynkach zagranicznych – warunek konieczny
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1-C2
- Biegła obsługa pakietu Microsoft Office
- Znajomość zagadnień e-commerce
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i przywódcze
- Dobra organizacja pracy - umiejętność planowania i koordynacji zadań
Nasz Klient oferuje:
- Przejrzysty system wynagradzania i premiowania (podstawa oraz premia indywidualna)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Praca hybrydowa (3 dni biuro, 2 dni Home Office)
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy - między 07:00 a 09:30
- Możliwość wykorzystania znajomości języka obcego - praca w międzynarodowym środowisku
- Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku, bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej ze szkoleniami o różnorodnej tematyce, w tym również nauka języków obcych
- Liczne benefity m.in. dofinansowanie do opieki medycznej (Luxmed), karty Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, upominki dla pracowników z okazji ważnych wydarzeń, płatny urlop urodzinowy,
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Top management, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Inne