Opis stanowiska pracy
Lider w zakresie dystrybucji wysokogatunkowych produktów spożywczych notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie wchodzący w skład międzynarodowego koncernu spożywczego, w związku z dynamicznym rozwojem, obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa lub Gliwice
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą m. in.:
- Tworzenie oraz realizacja długofalowej strategii marketingowej oraz PR we współpracy z Zarządem
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube)
- Tworzenie oraz nadzór nad stroną internetową
- Koordynacja i realizacja kampanii marketingowych i sprzedażowych
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych, katalogów i publikacji, koordynacja przebiegu kampanii informacyjnych
- Tworzenie i kontrola budżetu marketingowego, raportowanie wyników marketingowych, analiza prowadzonych kampanii, trendów rynkowych, prowadzenie niezbędnych badań i monitoringu konkurencji
- Organizacja wydarzeń oraz konferencji, szkoleń produktowych, prezentacji
- Komunikacja z mediami i nadzór nad współpracującymi agencjami
- Pomoc w poszukiwaniu i przygotowywaniu nowych produktów do wprowadzenia na rynek
- przygotowywanie wsparcia promocyjnego dla aktualnych i nowo wprowadzanych produktów we współpracy z działami sprzedaży, analiza sprzedaży i efektywności prowadzonych działań
- współpraca z dostawcami zagranicznymi w zakresie opracowania i realizacji planów marketingowych i sprzedażowych, zarządzanie budżetem marketingowym dla poszczególnych marek
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z obszaru marketingu, ekonomii lub zarządzania
- przynajmniej 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale marketingu lub trade marketingu/PR w branży FMCG
- biegła znajomość j. angielskiego
- znajomość narzędzi i technik marketingowych
- zdolności analityczne
- samodzielność w działaniu
- doskonała organizacja pracy w zespole i komunikatywność
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
- samodzielność i odpowiedzialność za podejmowane decyzje
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku i Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
WITAMY W ŚWIECIE <br/>WŁOSKIEJ TRADYCJI KULINARNEJ <br/><br/>Od 1992 ro...
WITAMY W ŚWIECIE
WŁOSKIEJ TRADYCJI KULINARNEJ
Od 1992 roku firma North Coast importuje i dystrybuuje wyłącznie najlepsze włoskie produkty spożywcze.
Szeroki asortyment produktów do kuchni domowej, restauracji, lodziarni, barów, hoteli i na specjalne okazje.
Każdy produkt jest owocem doświadczenia produkcyjnego przedsiębiorstw spożywczych, będących liderami we Włoszech i na całym świecie.
Dzięki naszej kapilarnej organizacji handlowej i logistycznej codziennie dbamy o naszego klienta, oferując mu najlepsze rozwiązania asortymentowe.
Wejdź do świata kuchni włoskiej, zanurz się w bogatej ofercie produktów z przekonaniem, że możesz wybrać tylko produkty najwyższej jakości.
W 2008 roku, firma otwiera kawiarnie "Espressamente illy" w Warszawie i Krakowie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Internet / e-commerce, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Praca w mediach / dziennikarstwo