Dla naszego klienta - lidera w obszarze produkcji, poszukujemy Market Product Managera, odpowiedzialnego za interdyscyplinarne działania mające na celu osiąganie celów biznesowych poprzez analize rynku. Jest to idealna rola dla project managerów posiadających doświadczenie w obszarze produkcji mebli, paneli, armatury, ceramiki łazienkowej, elektroniki (w tym AGD / RTV) oraz kosmetyków.
Market Product ManagerMiejsce pracy: Gdynia
Zadania:
- Przygotowanie i realizacja strategii produktowej dla powierzonej grupy asortymentowej na kluczowym rynku
- Dobór portfolio optymalnego dla danego rynku, spełniającego wyznaczone cele biznesowe
- Ciągła praca nad optymalizacją portfolio pod kątem Dystrybucji i Klientów (strategie produktowe dla kluczowych klientów, produkty wyłacznościowe, itp.)
- Wdrażanie do sprzedaży nowości produktowych - koordynowanie procesu Go-2-Market, odpowiedniego zestawu informacji o produktach i ich benefitach
- Współpraca i koordynacja działań z Działami Sprzedaży, Trade Marketingu i Komunikacji Marketingowej
- Analiza konkurencji pod względem pozycjonowania cenowego, cech funkcjonalnych, aktywności dystrybucyjnej i komunikacyjnej
- Analiza badan konsumenckich
- Budowanie wiedzy na temat rynku, jego dynamiki, potrzeb i konkurencji w organizacji
- Rekomendacje działań na portfolio wspierających sprzedaż i realizacje budżetu danego rynku i kategorii
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu portfolio produktowym złożonym z wielu produktów na konkurencyjnym rynku/rynkach
- Znajomość mechanizmów zakupowych konsumenta i dystrybucji w kanałach kluczowych dla powodzenia kategorii, rozumienie mechanizmów sprzedażowych
- Rozumienie współzależności i wpływu różnych czynników finansowych na rentowność i kondycję kategorii produktowej (koszty, ceny, łańcuch logistyczny, marża)
- Rozumienie działań konkurencyjnych i identyfikacja kluczowych konkurentów przy budowie/modyfikowaniu/wdrażaniu strategii produktowej
- Duże doświadczenie w pracy z wieloma stakeholderami, rozumienie implikacji nowych projektów dla prac różnych działów w organizacji
- Doskonałe zdolności komunikacyjne
- Umiejętność gry zespołowej, rozumienie ze portfolio jest tylko jednym z elementów tworzenia wartości na rynku, osoba otwarta, jednocześnie asertywna i konsekwentna
- Doświadczenie w zarzadzaniu szerokim portfolio produktów, idealnie z branży technicznej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę i komunikację
- Doświadczeniem w zarzadzaniu projektami i zgodnie z harmonogramami
- Samodyscyplina, samodzielność, nastawienie na osiągnięcie celów
Oferujemy:
- Niekorporacyjna atmosfera w pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Hybrydowy model pracy
- Pakiet relokacyjny
- Dofinansowanie do wakacji
- Zajęcia językowe
- Karta medyczna i sportowa
- Ubezpieczenie na życie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.