Zadania / obowiązki:
- Prowadzenie i wsparcie projektów rozwojowych i inżynieryjnych
- Aktywna współpraca ze specjalistami
- Koordynacja projektów i współpraca z dostawcami komponentów w ramach projektów Value Engineering
Firma oferuje:
- Pracę w stabilnej firmie będącej liderem w branży
- Bezpieczeństwo pracy oparte o najwyższe standardy
- Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
- Szerokie możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
- Możliwość zgłaszania i realizacji własnych pomysłów i usprawnień
- Opiekę medyczną w Przychodni Zakładowej finansowaną przez Pracodawcę
- Dogodny dostęp do parkingów dla pracowników
- Dofinansowanie do posiłków
- Kartę Benefit System do wykorzystania w wielu ośrodkach sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski
- Szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dodatkowe świadczenia z okazji Świąt, imprezy i paczki świąteczne dla dzieci pracowników)
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Doświadczenie w pracy project managera oraz w realizacji projektów technicznych
- Mile widziana znajomość programu Autocad lub innego programu CAD oraz programów do analiz statystycznych (Minitab lub inne)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność organizacji czasu pracy i zarządzania priorytetami
- Komunikatywność, szukanie innowacyjnych rozwiązań, samodzielność, zaangażowanie, sumienność, współpraca w zespole