Manager ds. Sprzedaży Usług HR / Key Account Manager – Home Office
Miejsce pracy: Kraków, praca zdalnaOPIS STANOWISKA:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w branży pracy tymczasowej i sprzedaż usługi rekrutacji stałych - regularna obserwacja i mapowanie rynku, uczestnictwo w spotkaniach handlowych,
- Rozwój relacji biznesowych oraz dbanie o ich utrzymanie i potrzeby klientów,
- Regularny kontakt z klientem i prowadzenie komunikacji biznesowej.
OCZEKUJEMY:
- Min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji pracy tymczasowej lub branży HR
- Doświadczenia w obsłudze klientów z sektora B2B,
- Silnej orientacji na cel i wyniki,
- Umiejętności planowania sprzedaży i kreatywności w identyfikowaniu nowych klientów.
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę w ciekawej i przyszłościowej branży,
- Rozwój w firmie o stabilnej, wieloletniej i ugruntowanej pozycji na rynku usług personalnych,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, które będzie docenieniem Twojej postawy, doświadczenia i aktualnych umiejętności sprzedażowych,
- Motywacyjny system wynagradzania - podstawa oraz system premiowy,
- Pakiet socjalny: karta medyczna, prywatne ubezpieczenie, karta sportowa,
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwą pracę w systemie Home Office