Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient reprezentuje w Polsce i krajach ościennych znaną markę biżuterii i akcesoriów z segmentu artykułów luksusowych. W związku ze wzrostem skali działalności wynikającym z rozbudowy sieci sprzedaży, tak w Polsce jak i w innych krajach Europy Centralnej i Wschodniej, poszkujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Manager ds. Serwisu i Obsługi PosprzedażowejMiejsce pracy: Katowice
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie zarządzanie obsługą posprzedażową klientów firmy w celu zapewnienia najwyższego poziomu ich satysfakcji z dostarczonych usług. W tym celu konieczne będzie zbudowanie sieci partnerów serwisowych, organizacja efektywnego procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, nadzorowanie logistyki procesu, szkolenie załogi w zakresie standardów obsługi klienta, kierowanie pracą podległego zespołu, itp. Ponadto oczekiwane będzie stałe doskonalenie nadzorowanego procesu przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych i służacych do zarządzania relacjami z klientami.
Miejscem pracy jest siedziba spółki w Katowicach.
Wymagania:
doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, także w zakresie zarządzania obsługą klienta
znajomość branży odzieżowej, dodatków, biżuterii, idealnie - w segmencie luksusowym
doświadczenie w sprawowaniu funkcji managerskiej
konieczna jest dobra znajomość języka angielskiego
samodzielność w działaniu i decyzyjność
nastawienie na efekty, kreowanie wartości
dobrze rozwinięta świadomość biznesowa
Nasz klient oferuje ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, pracę w międzynarodowym środowisku z topową marką, nowoczesne narzędzia pracy, dobrą atmosferę oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?