Opis stanowiska pracy

Praca na stanowisku logopedy w szkole podstawowej.
Wymagania:
• posiadanie obywatelstwa polskiego, • wykształcenie wyższe z kwalifikacjami do pracy na stanowisku logopedy • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność, stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku logopedy
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej. • Kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie oraz kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie do zajmowania w/w stanowiska. • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:

Prezentacja firmy

Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/06/2025
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi