Opis stanowiska pracy
Logistics and Customer Contact Manager
Wroclaw
NR REF.: 1178521
Dla naszego Klienta, lidera w branży produkcji technik motoryzacyjnych i przemysłowych, poszukujemy Kierownika logistyki ds. Planowania i Customer Contact. Zapraszam do zapoznania się z opisem stanowiska.
Zakres obowiązków
- Zapewnianie najwyższej jakości kontaktu z kluczowymi klientami firmy oraz zarządzanie logistyczne drogą opakowań zwrotnych
- Zarządzanie i współpraca z koordynatorami poszczególnych obszarów planowania w celu poprawienia efektywności
- Zapewnianie sprawnego działania obszaru LOP odpowiedzialnego za planowanie potrzeb klienta, planowanie produkcji, planowanie materiałowe oraz zarządzanie opakowaniami zwrotnymi klienta
- Współpraca z innymi działami w celu organizacji i zapewniania właściwej realizacji zadań
- Zapewnienie wysokiej jakości dostaw do klientów
- Nadzorowanie i wprowadzanie uprawnień w potencjalnych wąskich gardłach (komponentów dla dostawców zewnętrznych i wewnętrznych)
- Zapewnianie właściwego zapasu dla wyrobów gotowych, półwyrobów i komponentów
- Nadzorowanie właściwego poziomu zapasu opakowań klienta oraz opakowań alternatywnych
- Wdrażanie optymalizacji procesów logistycznych i supply chain
- Odpowiedzialność za budżet w zakresie planowania kosztów opakowań, optymalizacji kosztów transportów (zwłaszcza specjalnych)
Wymagania
- Wykształcenie kierunkowe wyższe (z obszaru logistyki)
- Doświadczenie w pracy z klientem w branży automotive
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Znajomość systemu SAP
- Znajomość narzędzi Lean
- Język angielski na poziomie zaawansowanym
- Samodzielność w działaniu, chęć do wdrażania nowych rozwiązań oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
Nasz Klient oferuje
- Dofinansowanie opieki medycznej
- Dofinansowanie karty Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Premie pracownicze (frekwencyjne, wakacyjne)
- Dofinansowanie posiłków pracowniczych w stołówce firmy
- Atrakcyjny pakiet benefitów dla pracowników i dzieci (imprezy pracownicze, wyjazdy wakacyjne)
Uważasz, że ten opis do Ciebie pasuję? Aplikuj bezpośrednio lub zapraszam do kontaktu po więcej informacji!
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/12/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka