Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/04/2020.

Logistic Claims Specialist - bez doświadczenia

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Logistic Claims Specialist - bez doświadczenia
Katowice
NR REF.: 1130408

Dla naszego Klienta - światowego lidera branży dóbr konsumpcyjnych poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem w obszarze logistyki - stanowisko to Logistic Claims Specialist.

Od Kandydatów oczekujemydobrej znajomości języka angielskiego i chęci rozwoju w logistyce. Dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP, Excel, wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku, czy wykształcenie kierunkowe.

Do Twoich obowiązków będzie należałoodbieranie i przetwarzanie zleceń transportowych, odpowiadanie na bieżące zapytania dotyczące zamówionych usług, a także utrzymywanie codziennej komunikacji z klientami.

Oferujemymożliwość rozwoju w międzynarodowej, rozpoznawalnej firmie, a także przeszkolenie wprowadzające do pracy w obszarze logistyki.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry