Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/07/2019.

Lider zespołu (nowe technologie)

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Lider zespołu (nowe technologie)
Poznań
NR REF.: 1122674


Poszukujemy Lidera zespołudla naszego klienta - firmy zajmującej się gadżetami technologicznymi

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzorowanie i organizowanie pracy zespołu, motywowanie, kierowanie i wprowadzenie ulepszeń pracy, której efektem będzie zadowolenie klienta. Zespół składa się w wyspecjalizowanych pasjonatów i zajmuje się udzielaniem praktycznej pomocy użytkownikom innowacyjnych gadżetów technologicznych.

Od kandydatów oczekujemy rocznego doświadczenia w zarządzaniuzespołem oraz trzech lat w obsłudze klienta.
Biegła znajomość języka angielskiegobędzie niezbędna do kontaktu z przełożonymi, zespołem i klientami.
Stanowisko wymaga także pozytywnego nastawienia do współpracowników i klientów. Pomocne i mile widziane będą zainteresowania nowymi technologiami i sportem,

Nasz klient oferuje: pracę wśród pasjonatów i profesjonalistów, możliwość rozwoju, nowoczesne biuro w Poznaniu oraz prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, bony Sodexo.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry