#

Lider ds. realizacji projektów

Power Media

Dęblin, lubelskie

Power Media
We have the power - Naszą siłą są ludzie

Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264

Lider ds. realizacji projektów

Dla naszego klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy z obszaru agencji e-commerce + software poszukujemy Project Delivery Managera, który obejmie rolę lidera zespołu Project Managerów i weźmie odpowiedzialność za rozwój i efektywność delivery.

To nie jest typowy Project Manager do prowadzenia pojedynczych projektów. Szukamy osoby, która:

  • będzie formalnym przełożonym zespołu PMów (aktualnie 5 osób),
  • będzie właścicielem i twórcą procesów delivery i obsługi klienta
  • zadba o efektywność zespołu, jakość dowożenia projektów, procesy rozliczeń,
  • wdroży KPI i będzie stale optymalizować sposób działania zespołu.

Wdrożenie:

Proces wdrożenia trwa zwykle od kilku tygodni do kilku miesięcy. Początkowo wdrożenie odbywa się w trybie stacjonarnym (wszyscy PMowie pracują stacjonarnie). Po zakończeniu wdrożenia możliwa jest praca hybrydowa lub całkowicie zdalna. Biuro klienta mieści się w Dęblinie (bardzo dobre połączenia z Lublinem, Warszawą i Radomiem!)

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie zespołem PMów (formalny przełożony),
  • budowa i rozwój procesów delivery i obsługi klienta,
  • rozwijanie i utrzymywanie systemu rozliczeń (ClickUp + integracje),
  • wdrażanie i monitorowanie KPI,
  • rozwój współpracy z klientami (wspólnie z zespołem PMów i działem handlowym),
  • współpraca z zespołem DEV i technikami w zakresie automatyzacji procesów delivery,
  • ciągłe usprawnianie procesów delivery w cyklu PDCA (Plan-Do-Check-Act),
  • współpraca z zarządem i innymi działami,
  • rozwój i mentoring zespołu.

Firma oferuje:

  • stabilne zatrudnienie – dowolna forma współpracy (UoP, UZ, B2B),
  • płaska struktura organizacyjna, duża decyzyjność i realny wpływ na to, jak wygląda firma,
  • wewnętrzne integracje 
  • brak dress code, swobodna atmosfera i świetna kawa 
  • elastyczne godziny pracy (start 7:00 – 9:00, poniedziałek – piątek),
  • brak wymuszonych nadgodzin,
  • ergonomiczne stanowisko pracy: biurko, krzesło, komputer, monitory,
  • darmowy dostęp do lokalnej siłowni i klubu sportowego.
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem PM / Delivery (min. 3-4 lata w roli liderskiej),
  • doświadczenie w budowie i optymalizacji procesów delivery,
  • bardzo dobra organizacja pracy i myślenie procesowe,
  • umiejętność pracy w środowisku zwinnej, niewielkiej organizacji,
  • swoboda w komunikacji na poziomie biznesowym (także z klientami).

Mile widziane:

  • znajomość podstaw HTML / CSS (na poziomie umożliwiającym współpracę z zespołem DEV)
  • doświadczenie w pracy z B2B i procesami rozliczeniowymi
  • znajomość narzędzi: ClickUp, Bitrix24, CRM (lub podobnych),
  • znajomość ChatGPT.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi