#

Learning & Development Expert (HR) - rekrutacja online

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.

Dla naszego Klienta, globalnej firmy z branży Automotive, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych, poszukujemy pełnych pasji i zaangażowania Kandydatów na stanowisko Learning & Development Expert (HR).

Learning & Development Expert (HR)Miejsce pracy: Poznań

Cel stanowiska:

Stanowisko to odpowiedzialne jest za rozwój, wdrożenie I koordynację programów rozwojowych I szkoleniowych na poziomie regionalnym we współpracy z lokalnymi przedstawicielami L&D. Stanowisko to współpracuje ściśle z Managerami wszystkich szczebli celem optymalizacji potrzeb szkoleniowych. Regional L&D uczestniczy także w budowaniu platformy e-learning udoskonalając szkolenia wewnętrzne oraz wdraża regionalnych dostawców szkoleń zewnętrznych.

Stanowisko to współpracuje ściśle z działami HR w innych lokalizacjach oraz na poziomie grupy, w zakresie standaryzacji procesów L&D.

 

Zakres obowiązków

  • Standaryzacja i tworzenie planów szkoleniowych i matryc kompetencji w oparciu o zakresy obowiązków, wymagania wewnętrznego Klienta i wymagania systemowe,
  • Wsparcie managerów w doborze odpowiedniego katalogu szkoleń dla pracowników,
  • Standaryzacja i tworzenie zakresów obowiązków,
  • Udział w tworzeniu szkoleń wewnętrznych, również na platformie e-learning,
  • Udział/prowadzenie/wsparcie projektów L&D na poziomie regionalnym,
  • Standaryzacja katalogu dostawców szkoleń zewnętrznych,
  • Przygotowanie, analiza, realizacja budżetu szkoleniowego,
  • Standaryzacja oraz przeprowadzenie analizy skuteczności szkoleń,
  • Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Przestrzeganie zasad BHP oraz Ochrony Środowiska.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu ZZL, socjologii, psychologii, '
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku: 3-5 lat,
  • Doświadczenie w firmie o międzynarodowych strukturach, zatrudniającej minimum 500 osób,
  • Doświadczenie w identyfikowaniu, wdrażaniu i realizacji progrowamów szkoleniowych, wzmacniających m.in. kadrę średniego i wyższego szczebla - warunek konieczny,
  • Umiejętność stosowania różnych technik przywództwa, 
  • Doświadczenie we współpracy międzynarodowej - mile widziane,
  • Zdolności analityczne i wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku i w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + pakiet benefitów,
  • Realny wpływ na rozwój zawodowy kadry średniego i wyższego szczebla,
  • Rozwój zawodowy i podniesienie kompetencji własnych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi