Opis stanowiska pracy
L1 IT Support Engineer (24/7)
Wroclaw/hybrid
NR REF.: 1191969
Your new company
is a European energy company with its IT hub located in Wrocław, Poland.
Your new role
- Monitor and respond to alerts and incidents according to predefined runbooks.
- Execute standard service requests (SRs) and change requests (CRs) following pre-approved guidelines.
- Perform initial incident triage as reported by the Security Operation Center (SOC), Major Incident Management (MIM), and Support Desk (SD).
- Utilize automation tools and services developed by our Tech Squads to enhance incident resolution.
- Document all incident resolutions and escalation actions in our IT Service Management (ITSM) system.
- Adhere strictly to defined SLAs and KPIs.
- Communicate with internal and external stakeholders.
- Maintain and manage knowledge base documentation.
What you39ll need to succeed
- Proficient in incident triaging and incident management.
- Possesses troubleshooting skills across server operating systems (Windows and Linux), cloud platforms (AWS and Azure), and networks.
- Experienced with ITSM tools (e.g., ServiceNow, Jira).
- Strong communication skills for effective stakeholder engagement.
- Proficient in service request and change management processes.
- Certified in ITIL v4.
What you need to do now
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/03/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP