Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/5493


Obowiązki:

Dostarczanie przesyłek do klientów zgodnie z wyznaczoną trasą. Odbieranie paczek od klientów oraz ich załadunek na pojazd. Utrzymywanie regularnego kontaktu z koordynatorem lub dyspozytorem. Dbanie o stan techniczny pojazdu oraz jego czystość. Prowadzenie dokumentacji związanej z doręczanymi i odbieranymi paczkami. Praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 8-18, zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat.B

Wykształcenie:

  • podstawowe

Pozostałe wymagania:

  • umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność i punktualność, komunikatywność i kultura osobista.


Miejsce pracy: Handlowa 4, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi