Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 02/04/2020.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • stała współpraca z zagranicznymi producentami odzieży oraz pozyskiwanie nowych kontaktów;
  • sprawna koordynacja procesu produkcji podległego asortymentu;
  • negocjacje handlowe dotyczące warunków współpracy, cen, jakości oraz terminów;
  • poszukiwanie rozwiązań dla obniżenia kosztów produkcji oraz maksymalizacji zysków;
  • monitorowanie rynku tkanin i dzianin w poszukiwaniu najbardziej atrakcyjnych jakości dla poszczególnych grup asortymentowych;
  • odpowiedzialność za terminowy import produktów;
  • analiza konkurencji pod względem trendów, cen i użytych jakości;
  • współpraca z działem projektowym w zakresie wyglądu i jakości produktu.



Oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w jednej z branż: lifestylowej/home decor/beauty/fashion)
  • zainteresowania rynkiem: lifestyle, fashion, home decor, lub beauty (znajomości aktualnych trendów)
  • wykształcenia wyższego;
  • znajomości j. angielskiego w stopniu min. średnio-zaawansowanym - warunek konieczny;
  • umiejętności organizacji pracy własnej oraz samodzielności;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • kreatywności oraz poczucia estetyki;
  • zdolności analitycznych;
  • zorientowania na wynik oraz inicjatywy w działaniu.

Mamy do zaoferowania:

  • wsparcie w relokacji do Gdańska;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat;
  • pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy;
  • realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji;
  • dodatkowe świadczenia (opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, zniżki do wykorzystania w sklepach, prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla dziecka oraz inne)
  • udział w szkoleniach, wyjazdy zagraniczne, spotkania z dostawcami, targi branżowe, shoppingi;
  • dostęp do szkoleń językowych;
  • realny wpływ na rozwój produktu i kolekcji;
  • twórczą atmosferę w pracy oraz swobodę ubioru;
  • wspierający zespół współpracowników (małe teamy pracownicze).

Prezentacja firmy

InterKadra to Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego z 13-letnim... doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania!

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry