Numer oferty: StPr/25/1169
- wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym oraz przygotowywanie przelewów,
- uzgadnianie kont księgowych oraz okresowa kontrola sald rozrachunków należności i zobowiązań,
- wystawianie faktur za usługi świadczone przez spółkę i ich księgowanie,
- windykacja należności z tytułu usług świadczonych przez spółkę, wystawianie wezwań do zapłaty,
- dokonywanie wstępnej kontroli prawidłowości dokumentów księgowych dotyczących zakupów Spółki pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym i ich prawidłowe ujmowanie w księgach rachunkowych,
- przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań finansowych oraz planu finansowego,
- rozliczanie PFRON oraz sporządzanie sprawozdawczości z tego zakresu,
- sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, JPK, PIT,
- sporządzanie dokumentów, sprawozdań finansowych do GUS, US, ZUS,
- prowadzenie rozliczeń z zakresu kadrowo-płacowego,
- prowadzenie dokumentacji i księgowości Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez spółkę oraz przygotowywanie i obsługa zebrań Wspólnot
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Gorajska 51, 22-460 Szczebrzeszyn, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.