Samodzielny pracownik działu księgowości
to osoba, która wspiera zespół księgowy w aktualnych obowiązkach. Do głównych zadań samodzielnego pracownika Działu Księgowości należą: pomoc w administracji, formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych, przygotowanie dokumentów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, uzgadnianie rozrachunków, wprowadzanie danych do systemu księgowego, wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel itp.
Obowiązki samodzielnego pracownika działu księgowości
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,
- sporządzanie zestawień na podstawie zapisów księgowych,
- wprowadzanie danych do systemu księgowości,
- uzgadnianie rozrachunków,
- archiwizowanie dowodów księgowych.
Wymagania
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie średnie,
- dokładność,
- rzetelność,
- zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Firma branży logistycznej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.