Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/3346


Obowiązki:

• sporządzanie wymaganych dokumentów finansowych związanych z działalnością i rozliczeniem działalności Fundacji oraz podległych jednostek, sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych
• kontrola kwalifikowalności i struktury wydatków zgodnie z umowami i obowiązującymi aktami prawnymi
• księgowanie w systemie księgowo-finansowym wszystkich faktur związanych z kosztami jednostki Fundacji wg dekretacji głównego księgowego
• podział kosztów wspólnych i obciążanie notami księgowymi
• obsługa wynagrodzeń we współpracy z Kadrami
• kontrolowanie rozliczeń wewnętrznych oraz ich zgodności ze stanem faktycznym
• prowadzenie rozliczeń podatku VAT (wyłącznie w jednostkach, których to dotyczy)
• udzielanie wyjaśnień związanych z rozliczeniem fin. wobec Zarządu F. oraz instytucji



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa kadrowo-płacowa
  • Fakturowanie
  • Podstawy księgowości z obsługą komputera

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : Znajomość: Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,


Miejsce pracy: Karola Szymanowskiego 1, 45-724 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Nie dotyczy

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi