Numer oferty: StPr/21/3346
• sporządzanie wymaganych dokumentów finansowych związanych z działalnością i rozliczeniem działalności Fundacji oraz podległych jednostek, sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych
• kontrola kwalifikowalności i struktury wydatków zgodnie z umowami i obowiązującymi aktami prawnymi
• księgowanie w systemie księgowo-finansowym wszystkich faktur związanych z kosztami jednostki Fundacji wg dekretacji głównego księgowego
• podział kosztów wspólnych i obciążanie notami księgowymi
• obsługa wynagrodzeń we współpracy z Kadrami
• kontrolowanie rozliczeń wewnętrznych oraz ich zgodności ze stanem faktycznym
• prowadzenie rozliczeń podatku VAT (wyłącznie w jednostkach, których to dotyczy)
• udzielanie wyjaśnień związanych z rozliczeniem fin. wobec Zarządu F. oraz instytucji
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Karola Szymanowskiego 1, 45-724 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.