Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0810


Obowiązki:

Naliczanie wynagrodzeń i ich rozliczanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym w świetle obowiązujących przepisów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa komputera
  • Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość lub zarządzanie

Pozostałe wymagania:

  • wymagania: wykształcenie: wyższe- kierunek ekonomia, finanse i rachunkowość lub zarządzanie, mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości, uprawnienia/umiejętności: umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość Pakietu MS Office, umiejętność organizowania pracy własnej, współpracy i komunikowania się w zespole; dodatkowe wymagania: rzetelność, sumienność, fachowość, odpowiedzialność, systematyczność, aktywność i gotowość do poszerzania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji


Miejsce pracy: Al. marsz. Józefa Piłsudskiego 11, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.szpital-lomza.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi