Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0810
Obowiązki:
Naliczanie wynagrodzeń i ich rozliczanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym w świetle obowiązujących przepisów.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Obsługa komputera
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość lub zarządzanie
Pozostałe wymagania:
- wymagania: wykształcenie: wyższe- kierunek ekonomia, finanse i rachunkowość lub zarządzanie, mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości, uprawnienia/umiejętności: umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość Pakietu MS Office, umiejętność organizowania pracy własnej, współpracy i komunikowania się w zespole; dodatkowe wymagania: rzetelność, sumienność, fachowość, odpowiedzialność, systematyczność, aktywność i gotowość do poszerzania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Miejsce pracy: Al. marsz. Józefa Piłsudskiego 11, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.szpital-lomza.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/10/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa na zastępstwo
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia