Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20.1006


Obowiązki:

Prowadzenie księgowości; Prowadzenie Kadr i Płac
Dekretacja, księgowanie i kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym;
Sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów; Sporządzanie deklaracji podatkowych - PIT, VAT, IFT, podatek od nieruchomości, etc.;
weryfikacja sprawozdań finansowych śródrocznych oraz rocznych, weryfikacja umów pod kątem podatkowym oraz księgowym,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,monitorowanie zmian w przepisach,
sporządzanie zestawień, analiz i raportów na potrzeby firmy, kontakt z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak: GUS, US, ZUS.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Certyfikat Podstawy księgowości z obsługą programów komputerowych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • ABC Przedsiębiroczości

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe 4-letnie, brak

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : PROWADZENIE KADRY-PŁACE [Inne] : mile widziana znajomość programu Comarch Optima, Wapro-Mag, Płatnik itp.


Miejsce pracy: PUCKA 6, 84-103 Łebcz, powiat: pucki, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2021
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi