Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1301


Obowiązki:

• sporządzanie list płac w oparciu o dokumentację oraz prowadzenie ewidencji wynagrodzeń pracowników;
• naliczanie składek, zasiłków i prowadzenie ich ewidencji oraz przekazywanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych pracowników Granicznej Stacji;
• naliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy oraz rozliczanie z urzędem skarbowym;
• dokonywanie kontroli wewnętrznej i potwierdzanie operacji gospodarczych na dokumentach księgowych;
• księgowanie operacji gospodarczych;
• przygotowywanie dokumentów i zestawień do sprawozdawczości budżetowej;
• prowadzenie ewidencji majątku trwałego i rozliczanie wyników inwentaryzacji;
• przygotowanie dokumentów do archiwum zakładowego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła znajomość przepisów o rachunkowości
  • Biegła znajomość pakietu Office
  • prawo jazdy kat. B
  • biegła obsługa komputera i programów księgowych
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizowania informacji, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, sumienność

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe 4-letnie

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: -wykształcenie średnie, kierunkowe; -doświadczenie zawodowe w komórce księgowej minimum trzy lata; -znajomość przepisów prawnych mających zastosowanie w pracy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w szczególności:a) ustawy o rachunkowości; b) ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy; c) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; d) przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych; e) kodeks postępowania Administracyjnego i Egzekucyjnego. Wymagania dodatkowe: -mile widziane wykształcenie wyższe, kierunkowe; -znajomość programów finansowo księgowych; -znajomość pakietu MS Office; -umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizowania informacji; -bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność; mile widziany staż pracy w Inspekcji Sanitarnej; -prawo jazdy kat. B.


Miejsce pracy: 22-175 Dorohusk, powiat: chełmski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Dokumenty potwierdzające kwalifikacje.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając dokumenty rekrutacyjne do pracy na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych. Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.

Adres www: https://www.gov.pl/web/gsse-dorohusk


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/07/2025
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi