Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0914


Obowiązki:

- sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń dla każdego pracownika i deklaracji podatkowych do US - PIT,
- obsługa programu Płatnik - przesyłanie deklaracji do ZUS-u,
- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu,
- prowadzenie kasy dotyczącej wydatków bieżących zakładu, dochodów i sporządzanie raportów kasowych,
- weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,
- prowadzenie rozliczeń finansowych urzędowych lekarzy weterynarii.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • dobra znajomość obsługi komputera
  • znajomość przepisów finansowych

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Zawód:

  • Księgowy (wymagany staż - lata: 3)

Pozostałe wymagania:

  • - Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w księgowości w zakresie płac, deklaracji podatkowych- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł , pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów . Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po 1 sierpnia 1972 r. lub później-Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe w księgowości w administracji publicznej.Informacja o naborze zamieszczona w Biuletynie informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów: https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/chelm/ksiegowy,151565,v7


Miejsce pracy: Browarna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: -CV i list motywacyjny-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe-Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://www.piwchelm.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi