Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0714


Obowiązki:

kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę do ujęcia w księgach rachunkowych; dekretowanie dokumentów zgodnie z Budżetem zadaniowym oraz zakładowym planem kont; księgowanie dodwodów księgowych w systemie finanansowo-księgowym; sprawdzenie faktur pod względem rachunkowym; rozliczanie krajowych podrózy służbowych, prowadzenie rejestru dotacji dla gmin na zadania zlecone; sporządzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych; obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu "TREZOR" oraz obsługa programu NBE, Płatnik; sporządzanie list płac; prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz rozliczanie podatku dochodowego pracowników; badanie złożonych sprawozdań finansowych komitetów wyborczych pod względem formalno-rachunkowym /przychody i wydatki/ na cele wyborcze, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów oraz przygotowanie opinii, ocen i wniosków w sprawie przyjęcia bądź odrzucenia sprawozdania i przedkładanie ich Komisarzowi Wyborczemu.

(Godz. pracy: 7:30-15:30)



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, administracja

Pozostałe wymagania:

  • wmagania niezbędne: obywatelstwo polskie; ukończone osiemnaście lat życia; pełna zdolność do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwoo skarbowe; wykształcenie: wyższe, preferowane: ekonomia, administracja, biegła znajomość pakitu Microsoft Office; znajomość ustawy o finansach publicznych; znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych; znajomość ustawy o odpowiedzialnosci za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych, znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej; znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych;Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego; programu Płatnik; Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.Mile widziane: umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, terminowość i dokładność; umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność redagowania pism urzędowych.


Miejsce pracy: Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi