księgowanie płac;
księgowanie i opisywanie dokumentów;
dbanie o optymalne rozwiązania podatkowe dla firmy;
kontrola dokumentów źródłowych pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi;
bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( min. banki, ZUS,US);
merytoryczne wsparcie Zarządu Fundacji;
tworzenie i monitorowanie procedur wewnętrznych, optymalizacja procesów księgowych i podatkowych.
praktyczna znajomość aktualnych przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości,
biegła znajomość prawa podatkowego, bilansowego, ustawy o VAT oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce;
inicjatywa i samodzielność w działaniu, dokładność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
zdolności analityczne;
znajomość programów z pakietu MS Office (przede wszystkim MS Excel
Jesteśmy Fundacją która od ponad 20 lat udziela profesjonalnej pomocy ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.