Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/07/2019.

Księgowy O2C z j. francuskim

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Księgowy O2C z j. francuskim
Poznań
NR REF.: 1121054

Nasz Klient świadczym usługi z zakresu księgowości, finansów, a także zamówień i zakupów na potrzeby spółek produkcyjnych i sprzedażowych Firmy na terenie Polski i reszty Europy. Jest tojeden z dwóch najstarszych SSC w Poznaniu. Aktualnie do jego zespołu poszukujemy:

Accountant O2C z językiem francuskim

Zadania na tym stanowisku:
  • Wgrywanie plików wsadowych do systemu obsługi płatności bankowych
  • Księgowanie płatności przychodzących i wychodzących
  • Raporty wiekowania należności (dzienne i tygodniowe)
  • Automatyczne rozliczanie kont klientów
  • Generowanie, analiza i wysyłka list otwartych pozycji
  • Obsługa procesu Direct Debit
  • Kalkulacja i księgowanie rezerw na należności (odpis aktualizacyjny)
  • Obsługa korespondencji mailowej
  • Obsługa procesów zamknięcia miesiąca, kwartału i rok

Nasze oczekiwania:
  • Znajomość języka francuskiego minimum na poziomie B2
  • Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku (min.2 lata)
  • Znajomość pakietu MS Office (MS Excel, MS Outlook, MS Word)
  • Umiejętność organizacji własnej pracy
  • Sumienność, dokładność i przywiązywanie wagi do szczegółów
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w SSC
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego (B1)

Nasza oferta dla Ciebie:
  • Szeroka oferta szkoleń językowych i specjalistycznych
  • Karta Multisport i pakiet Medicover
  • Możliwość skorzystania z tzw. „home office”
  • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy
  • Nieformalny dress code
  • Praca w nowoczesnym biurze
  • ZFŚS – m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego
  • Regularne eventy integracyjne dla pracowników
  • Dofinansowanie do żłobka lub przedszkola dla dziecka
  • Zniżki


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry