Dynamiczny rozwój naszej firmy i przeprowadzka do nowej siedziby spowodowały, że poszukujemy nowych pracowników do działu księgowości i logistyki. Szukamy osoby odpowiedzialnej i dokładnej, która zapanuje nad dokumentacją sprzedaży, organizacją pracy i wspomoże nas w pracach administracyjnych.
Przygotuj się na pracę z grupą młodych, mniej lub bardziej zakręconych osób z działu handlowego, które zapewniają tyle samo stresu, co uśmiechu. Bardzo się staramy, ale nie licz na to, że będzie łatwo, za to zawsze ciekawie i nigdy nudno.
Obok niepowtarzalnej atmosfery zapewniamy atrakcyjny pakiet socjalny, wolne długie weekendy, stałe godziny pracy oraz poszanowanie Twojego czasu wolnego.
Wymagamy zaangażowania, dokładności oraz pozytywnego podejścia do ludzi i umiejętności w pracy w zespole.
Opis stanowiska pracy:
- obsługa i generowanie zamówień do dostawców,
- wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru sprzedaży,
- kontrola należności i zobowiązań,
- dekretowanie przychodów i kosztów,
- obsługa administracyjna - poczta, obieg dokumentów,
- kontrola i obsługa procedur kadrowych,
- współpraca z biurem rachunkowo - księgowym,
- zarządzanie organizacją biura
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi programu Symfonia lub Rewizor,
- znajomość zasad prowadzenia dokumentacji sprzedaży, wystawiania faktur VAT, korekt itp,
- znajomość podstaw rachunkowości,
- znajomość podstawowa programu Płatnik,
Mile widziane:
- ukończone kursy z zakresu księgowości lub rachunkowości,
- prawo jazdy kategorii B,
- podstawowa znajomość języka angielskiego,
Firma VIDA jest dystrybutorem rozwiązań związanych z bezpieczeństwem dan... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.