Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1341


Obowiązki:

prowadzenie rejestrów zakupów towarów i usług w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb wyliczenia podatku VAT, w tym: wprowadzenie danych do systemu SAP, współtoworzenie raportów, rozliczanie poniesionych kosztów zgodnie z obiektami kosztów w firmie, nadzór nad miesięcznymi i rocznymi rozliczeniami, uczestniczenie w audytach zewnętrznych i wewnętrznych, archiwizowanie dokumentów
(prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet świadczeń socjalnych, karta multisportowa, możliwość korzystania z kompleksu sportowego LUMEL ARENA, pożyczki na preferencyjnych warunkach)



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie finanse, rachunkowość, ekonomia, doświadczenie w pracy w księgowości 1 rok, znajomość podstaw księgowości, podstawowa znajomość języka angielskiego


Miejsce pracy: Słubicka 4, 65-127 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: bCV na e-mail: a.pretkowska@lumel.com.pl lub kadry@lumel.com.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi