Numer oferty: StPr/25/1341
prowadzenie rejestrów zakupów towarów i usług w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb wyliczenia podatku VAT, w tym: wprowadzenie danych do systemu SAP, współtoworzenie raportów, rozliczanie poniesionych kosztów zgodnie z obiektami kosztów w firmie, nadzór nad miesięcznymi i rocznymi rozliczeniami, uczestniczenie w audytach zewnętrznych i wewnętrznych, archiwizowanie dokumentów
(prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet świadczeń socjalnych, karta multisportowa, możliwość korzystania z kompleksu sportowego LUMEL ARENA, pożyczki na preferencyjnych warunkach)
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Słubicka 4, 65-127 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: bCV na e-mail: a.pretkowska@lumel.com.pl lub kadry@lumel.com.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.