Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0295


Obowiązki:

1.Sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych (dekretowanie),
2.Wprowadzanie dokumentów finansowych do programu Finanse Premium+ oraz prowadzenie terminowej i prawidłowej ewidencji księgowej,
3.Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych oraz zgodności
z planem finansowym.
4.Bieżące sprawdzanie poprawności dokumentów o zaangażowanie oraz zgodności z planem finansowym,
5.Prowadzenie rejestru zaangażowania wydatków budżetowych,
6.Księgowanie oraz rozliczanie zaangażowania środków budżetowych obciążających plan finansowy,
7.Uzgadnianie wydatków budżetowych w zakresie ich wykonania z planem finansowym, oraz monitorowanie stopnia wykonania planu finansowego,
8.Analiza zapotrzebowania na środki finansowe dla Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
9.Uzgadnianie danych i sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
10.Uzgadnianie danych i przygotowywanie planów finansowych dla Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
11.Przygotowywanie wniosków o zmianę planu finansowego dla Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
12.Sporządzanie wydruków dla pracowników merytorycznych realizujących Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi realizującymi Gminny Program Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
14.Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz nadzorowanie terminów płatności,
15.Obsługa systemu bankowości elektronicznej,
16.Analiza i kontrola kont rozrachunkowych, wyjaśnianie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna tych kont,
17.Właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dowodów oraz przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją.
18.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS,
19.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, przestrzeganie tajemnicy służbowej, zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,
20.Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP, p/poż, regulaminu pracy, zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa,
21.Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS.
22.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań.
23.Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
24.Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań.

5. Wymagane dokumenty:
1.życiorys curriculum vitae zawierający informacje, o których mowa w artykule 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy tj. Dz.U. z 2023 poz 1465)tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
2.list motywacyjny;
3.kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż pracy;
4.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
5.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
7.ewentualne posiadane opinie z poprzednich miejsc pracy;
8.oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;
9.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
10.oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;
11.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530 t.j.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: praca socjalna, pedagogika itp.

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:1.wykształcenie wyższe kierunkowe, lub dowolne wyższe i podyplomowe kierunkowe,preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne,2.znajomość ustawy o rachunkowości, 3.znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów w sprawie szczegółowej klasyfikacji budżetowej, rachunkowości budzetowej, sprawozdawczości budżetowej i finansowej, 4.obywatelstwo polskie,5.nieposzlakowana opinia,6.niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,8.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.2. Wymagania dodatkowe:1.doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowego mile widziane,2.umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office,3.umiejętność obsługi urządzeń biurowych,4.umiejętność obsługi programów linii Progman mile widziana, 5.skrupulatność, samodzielność w działaniu, systematyczność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, opanowanie, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole.


Miejsce pracy: Ślusarska 2, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście w zamkniętej zaadresowanej kopercie w siedzibie Ośrodka lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 42 do dnia 11.03.2024 r. do godziny 15.30, z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko księgowego/starszego księgowego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rumi. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi